Polcia(KCJB)

piątek, 12 listopada 2010

Rozdział 6 "Gala"

Obudziłyśmy się razem o 12:00.
Poszłam do łazienki się ubrać.Alex zrobiła to co  ja.
Ja byłam ubrana tak spodnie koszulka buty
Alex tak  buty koszulka spodnie
Gdy wyszłam z łazienki dostałam SMS od Justa:
HEJ SKARBIE.JAK SIĘ SPAŁO.DO ZOBACZENIA O 15.
KOCHAM CIE <3333


JUSTIN :*


Odpisałam
JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ
JA CB TEŻ :**


PAULA:*


Po 5 min znowu przyszedł SMS;


PRZEJEDZIEMY SIĘ NA WYCIECZKĘ BMX
ZA 10 MIN.POD TWOIM DOMEM.


EM :*


P-Alex za 10 min.idziemy na Bmx
A-Ok!!!
Zeszłyśmy na dół rodzice byli w pracy a na stole leżała kartka.
JESTEŚMY W PRACY.KANAPKI MASZ W LODÓWCE.A
PIENIĄDZE NA GALE MACIE W KOMODZIE U MNIE W SYPIALNI.
KOCHAM;)
MAMA


Zamknęłam dom na klucz.Przed bramą stały dziewczyny z BMX.
E-No to co jedziemy ???
A-Jasne.
Jeździłyśmy do 14:00
P-No to my spadamy no chatę PA
Dałyśmy im po całusie i wróciłyśmy do domu.
Ja ubrałam się tak sukienka buty torebka
A Alex tak sukienka buty torebka
O 14:45 przyszła mama.
M-Dziewczynki jestem tata będzie o 20:00.
P-Ok!!!
M-Słuchajcie mam dla was propozycje.Za tydzień jedziecie na  obozu taneczny jako para dziewczyn.
P,A-Tak!!!
Alex nie kocha tańca jak ja ale lubi.
M-Mamcie ułożyć choreografie.Pokazać ją na początku obozu jak tańczycie.
P-Ok!! Ale ile ten obozu trwa.
M-Tydzień
P-Aha no to jutro zaczniemy układać.
Usłyszałyśmy dźwięk klaksonu samochodu.Wyszłyśmy  a tam chłopaki w garniturach przed limuzyną.
J-Cześć dziewczyny!!!
C-Siemka!!!
J-Pięknie wyglądacie.:)
A,P-Dzięki
Dałysmy im po buziaku wsiedliśmy wszyscy do limuzyny.


_____________________________________
Ciąg dalszy nastąpi :))
HEHE
Dawać kom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz