Polcia(KCJB)

piątek, 12 listopada 2010

Rozdział 5 "Randki" :)

Ja obudziłam się o 14:00.Potem wstała Alex.
P-O kurwa która godzina????
A-Nie wiem.Czekaj sprawdzę.
A-14.05.
P-Ja pierdole!!!!Chodź nie będziemy budzić dziewczyn.Posprzątamy w chacie.
A-OK.
Ja poszłam się przebrać  w to koszulka   spodenki
Alex w to  koszulka    spodenki
W salonie stoi wieża.Włożyłam płytę i włączyłam na maxa piosenkę Rihanny Only Girl.
Biegałyśmy po całym domu.Śpiewając i przy okazji tańcząc.
Kiedy skończyłyśmy zorientowałam się że laski z góry jeszcze śpią więc zaczęłyśmy z Alex robić śniadanie.
Po 10 min. dziewczyny zeszły.
L-Co tak ładnie pachnie???
A-Jajecznica i bekon.
E-Ale jestem głodna.
Wszystkie zasiadłyśmy do stołu.Były takie łachy.Ja więcej z nimi nie jem hehe.
Dziewczyny poszły do domu a ja z Alex siedziałyśmy przed telewizorem.
Wybiła 16.Ktoś wszedł do domu.
M-Paula jesteś.???
P-Tak!!!Siedzimy z Alex w salonie.
M- Idźcie do sklepu i kupicie coś do jedzenie bo lodówka pusta.
P,A- Ok.
Założyłyśmy buty i wyszłyśmy.
Na zakupach była nie zał pizda.Alex puszczała zabójcze teksty i miny.Ja ja podrywałam kolesi.
Wróciłysmy do domu była już 17:00.
Poszłam na górę się przebrać
W to szpilki    koszulka    spodnie
Alex tak szpilki koszulka   spodnie
Dziewczyny przyszły o 17:00.
Więc ja puściłam muzę na cały dom to
Wszystkie zeszłyśmy na dół.
M-Gdzie idziecie.???
Mamie mogłam powiedzieć wszystko.
P-Na randki.-Powiedziałam z bananem na twarzy.
M-Spoko.Ok
Chłopaki już czekali przed bramką.Mieli dla każdej kwiaty.
Ja dostałam od Jb Taki.
Alek os Chrisa taki.
Poszliśmy coś zjeść.Potem chodziliśmy po parku.
Każdy poszedł w swoją stronę z chłopakiem.hehe


U Alex


Oczami Chrisa
Teraz ją o to zapytam zapytam ją tak.Złapałem ją w tali i przyciągnął do siebie.Patrzyliśmy sobie w oczy.
C-Alex muszę ci coś powiedzieć.
A-Tak
C-Bardzo mi się podobasz.Zależy mi na tobie.Czy chciał byś ze mną chodzić.


Oczami Alex
W końcu mnie o ty zapytał myślałam że zemdleje.Ale czy ja go na pewno kocham??? Tak Alex na pewno.
A-Tak.-uśmiechnęłam się.Pocałowaliśmy się i powiel szlismy przed siebie trzymając się za ręce.




U mnie
Szliśmy laskie.gwiazdy pięknie świeciły.w pewnym momencie Justin złapał mnie za rekę.
J-Paula muszę ci coś ważnego powiedzieć.
P-Nom mów.
J-Bo ja czuje coś więcej niż tylko przyjaźń do CB.Ja ci Kocham.Czy ty czujesz to samo ??
P-Tak ale...
Nie dał mi dokończyć
J-Chcesz mną być.???
P-Bardzo bym chciała.Ale ty jesteś gwiazdą.Wszystkie twoje fanki mnie znienawidzą.
J-Dla CB zrezygnują ze sławy.
P-Nie.No dobra zgadzam się ale jeśli to będzie zawadzać z twoja karierą to koniec.
J-Nie będzie obiecuje.
Wtedy mnie pocałował.zaczęliśmy powoli wracać do parku.
Tam już wszyscy byli i zacieszali.
P-Niech zgadnę każda chodzi z każdym???
Dziewczyny-Nom.
Alex odeszła na chwilę bo mama do niej dzwoniła.
Szliśmy do domu wszyscy trzymając się za ręce mi zrobiło się zimno Justin dał mi swoją bluzę.Widział że Chris też dał bluzkę Alex.
Wszyscy poszli oprócz mnie Justa Alex i Chrisa.
J-Słuchajcie jutro jest gala.Więc mogę wziąć 3 osoby towarzyszące.Więc jak idziecie??
A,C-Jasne!!!
J-A ty Paula.???
P-No nie wiem czy to dobry pomysł.
A-Chodź będzie fajnie.
P-Dobra.
J-Gala zaczyna się o 16 ale my przyjdziemy po was o 15.
Ja pożegnałam się z JB namiętnym pocałunkiem tak samo jak Alex z Chrisem.
Była 23:00.Poszłam się przebrać w piżamkę.
Alex przyszła do mnie też już przebrana.
A-Obejrzymy coś na kompie.??
P-Mozę american pie.?/
A-ok.ale będzie pizda.
Oglądałyśmy do 3 nad ranem.
Zasnęłyśmy u mnie w pokoju.
________________________________________________
Elo!!
Macie 5 rozdział.
Dawać komcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz