Polcia(KCJB)

niedziela, 14 listopada 2010

Rozdział 12 "Niespodzianka"

Obudziłam się o 11:00.
Justina nie było koło mnie.
Usłyszałam że coś się dzieje w kuchni.
Weszłam na dół a tam Justin gotuje.
Otworzyłam szeroko buzie.
J-Zamknij buzie bo ci mucha wpadnie.
P-To ja idę obudzić Alex i Chris.
J-Czekaj!! A przywitanie.
Zaczął się do mnie zbliżać.Zaczęliśmy się namiętnie całować.
Po 5 min.skończyliśmy ja się uśmiechnęłam i wyrwałam z objęć.
Pokazałam u język.
Poszłam na górę.
Gdy weszłam do pokoju Alex i Chris byli wtulini w siebie.
Zrobiłam im fotę i zaczęłam ich budzić.
A-Ja pierdole która godzina.???
P-11.20.Wstawać na śniadanie.JB zrobił.
C-To ja idę.
Chris pocałował Alex i poszli za ręce na dól.Ja szłam za nimi.
Usiedliśmy do stołu.Po zjedzeniu śniadania chłopaki poszli do domu.
Nie chciało nam się przebierać więc siedziałyśmy w piżamkach.
Usiadłyśmy przed telewizorem.
Oglądałyśmy vivę.
Tak zleciał czas do 16:00.
Poszłyśmy się przebrać.
Alex ubrał się normalnie. tak spodnie buty czapka koszulka
A ja tak spodnie buty czapka koszulka

Oczami Justina.

Siedzę w garderobie jest 16:30.
Limuzyna pojechał po moja księżniczkę,Alex i Chris.
Nawet Alex i Paula nie spodziewają się że dzisiaj zaśpiewają hip hop.

U Pauli
P-Alex chodź już Chris przyjechał limom.
A-OK
wyszłyśmy z domu.Alex przywitała się z Krysią.
Pojechaliśmy na koncert.
Poszlismy za kulisy gdzie siedział Justin.Podbiegłam i rzuciłam mu siena szyję.
Pocałował mnie w policzek i poszedł na scenę.Zaśpiewał kilka piosenek.
Przyszedł czas na "One less lonely girl".
Jego tancerz wziął na scenę jakąś fankę.
Kiedy ja i Just zorientowaliśmy się ze to jest Kate(plastik)od razu uśmiechy zaszły nam z twarzy.
Mój boy zaczął śpiewać.Po skończonej piosnce podszedł do plastika i podaj jej bukiet róż.
Ona chciała pocałować JB ale on odskoczył.
Gdy zeszła ze sceny zaczęła do mnie sapać.
K- I tak będzie mój.
W tym momencie wyszła Alex z garderoby.
P-Zamknij pizdę.
K-Taka mądra to na solo.
A-Ja tez chce się lać.!!!!!!(Alex się zajebiście bije)
K-Przyprowadzę kumpelę.
P-Jak gdzie kiedy????
K-Pod laskiem o 13.
P,A-Ok!!!
wtedy JB zaszedł ze sceny.
J-Co ona chciał od waz???
P-Nie nic.
J-No to teraz wasza chwila.
J-Wiem że lubicie hip hop i nawet dobrze rapujecie więc dawać na scenę.
Weszłyśmy z Alex na scenę zaczęła lecieć ta piosenka.
Zaczęłyśmy swój występ.Strasznie byłyśmy podniecone.
Zeszłyśmy ze sceny i od razu przytuliłyśmy się do chłopaków.
J-Byłyście super.
P,A-dzięki.
P-I tak jestem na cb zła.
J-Za co???
P-Ze mi nic nie powiedziałeś.
J-Oj nie gniewaj się już
I dał mi buziaka.
Pojechaliśmy wszyscy do domów.Pożegnałyśmy  sie z chłopakami.
Weszłyśmy do domu ubrałyśmy piżamy.
Ja taką
Alex taką
Położyłam się na łóżku i od razu zasnęłam.



___________________________________
Elo!!
Macie 12 rozdział:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz