Polcia(KCJB)

czwartek, 11 listopada 2010

Rozdział 1 "Zakończenie roku":)

Dzisiaj zakończenie roku szkolnego.
Obudziłam się o 7:00.
Wyczołgałam się z łóżka ,zadzwoniłam po Alex żeby przyszła po mnie za pół godziny.
Poszłam do łazienki się ubrać.(w to buty,sukienka, torebka)

Zeszłam na dół .Na stole w kuchni stały kanapki a obok nich karteczka:
Kochanie na stole masz kanapki. My wrócimy późno . Nie zapomnij się  spakować przypomnij też Alex , bo jutro rano wyjeżdżamy. Kochamy.<3
Mama i Tata


Gdy zjadłam zadzwonił dzwonek do drzwi.  
Otworzyłam a w nich stała moja przyjaciółka.
P- Hej!!
A-Cześć. To co idziemy??- spytała (byłą ubrana tak torebka, sukienka , buty)
P- Nom .Tylko wezmę torbę i telefon. – zabrałam wszystko i wyszłyśmy .
Szłyśmy sucha jąć to.
Gdy doszłyśmy do szkoły było wielkie zamieszanie .
Po apelu poszliśmy cała paczką na lody.
Ja z Alex  pożegnałyśmy się bo jutro wyprowadzamy się.
Wszyscy rozeszli się do domów. Ja szlam z Alex. Cały czas nadawałyśmy o jutrze.
P- To jutro o 8: 00 pod moim domem.
A- Ok.!!! To narazie. – dała mi buźka w policzek i poszła.
Wróciłam do domu.Rodziców jeszcze nie było.Wyciągnęłam walizkę z pod łóżka i zaczęłam się pakować.
Zjadał obiad.Poszłam do pokoju i włączyłam kompa.Popiłam z ludźmi na GG.Obejrzałam "Last song".Poszłam do łazienki się umyć i przebrać w piżamę.
Położyłam się i zasnęłam.




_______________________________________________________
Elo!!!!
Macie 1 rozdział.Mam nadzieje że się podoba.
Dodawać komentarze.!!!

Wiem trochę krótkie ale to dopiero pierwszy.
Czytajcie bloga mojej ziomki:
http://never-say-never-jb.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz