Polcia(KCJB)

piątek, 12 listopada 2010

Ciąg dalszy "Gala"

Przez całą drogę gadaliśmy i śmialiśmy się.
Kiedy dojechaliśmy Justin wysiadł pierwszy i podał mi rękę.Potem tak samo zrobił Chris z Alex.
Szyliśmy wszyscy po czerwonym dywanie.W okół było paparazzi.Ja trzymałam Justina rękę a Alex Chrisa.
Weszliśmy do budynku.Zatrzymaliśmy się przed wielki paktem.Tam wszyscy pozowaliśmy do zdjęć.
Poznałam z Alex Rihannę i Shaki re.Najbardziej cieszyłam się z poznania soul boya.
Poszliśmy dalej.Była tam wielka scena a w okół niej pełno siedzeń.Usiedliśmy wszyscy koło siebie.
P-Ja z Alex idziemy do toalety.
J,C-Ok!!
Poszłyśmy.zrobiłyśmy to co trzeba.
Przed toaletą stali niźli chłopaki.
Co(Cody Simpson)-Cześć wy jesteście znajomymi Biebera i Beadlesa.
A,P-Tak:)
Co-Ja jestem Cody Simpson.A to mój ziom Max.
Max-Hej!!
Co-Dacie nam swoje nr.??
A,P-Spoko.
Wymieniliśmy się nr.i wróciłyśmy do chłopaków.
J-Co tak długo??
P-A tak jakoś.
Po całej gali wyszliśmy przed budynek.Tam stał Cody i Max.
Podeszli do nas.
Co-I jak się podobało???
A,P-Lajcik.
Max-To super
J-To wy się znacie.Ja pierdole.
C-Czy my z Justinem o czymś nie wiemy.??
A-Kochanie nie bądź taki zazdrosny.-Powiedziała Alex całując Chrisa w usta.
Max-to ty z nim chodzisz???-Zapytał Alex.
A-Tak. A Paula z Justinem.
Co-Aha.-Posmutniał.
P-No to na razie.-przytuliłyśmy się do Cody ego i Maxa.Chłopaki tylko odchrząknęli.
Wróciłyśmy do domu.Pożegnaliśmy się z chłopakami.Poszłyśmy spać.




Nowi bohaterowie:




Cody Simpson.16 lat
Pochodzi z Kanady.
Piosenkarz.
Przyjaciel Maxa.
Nie posiada dziewczyny.
Jeździ na desce.
Podkochuje się w Pauli.

Max Game.16 lat.
Pochodzi z Kanady.
Przyjaciel Cody ego.
Jeździ na desce.
Podkochuje się w Alex.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz