Polcia(KCJB)

środa, 29 grudnia 2010

Rozdział 6 "Zabawa"

W drzwiach stali ...............................

Justin,Chris i jeszcze jakaś 2 chłopków.
L-Siemka!
Dałam Justinowi i Chrisowi po buziaku w policzek.
J-Hej.To jest Rayan a to Chaz.
R,Ch-Siemka!
Weszli do środka.
Zapoznali się z dziewczynami i zaczęła się zabawa.
JB powiedział że przyjdzie jeszcze jego znajomy Tom.
Nagle zadzwonił dzwonek do drzwi.
Poszłam otworzyć.
Stał w nich bardzo ładny blondyn.
L-Ty to pewnie Tom tak ??
T-Tak a ty Lily?
L-Tak.Zapraszam.
On wszedł a ja poszłam po %.
Zeszłam na dół.
Po godzince wszyscy byli najebani.
Ja cały czas tańczyłam z Tomem.
Nie powiem zaczyna mi się podobać.
Jednak do Jb czuje więcej.
Ale wiem że z nim nigdy nie będę więc sobie odpuszczam ;/
Zaczęliśmy grać w butelkę.
Ja całowałam się prawie cały czas z Tomem.
Kate cały czas z Chrisem.
Każdy położył się na swojej łóżko.
Ja leżałam z Tomem.
Kate z Chrisem.
Libby z Rayanem chyba się całowali.
Tak samo jak Em z Chazem.
Justin leżał na stole i gapił się jak leże przytulona z Tomem.
W jego oczach było widać ból?
Nagle ktoś zadzwonił do drzwi.
Byłam zdziwiona bo jest 2:00 w nocy.
Poszłam otworzyć.
Za mną szedł JB.
Otworzyłam.
W drzwiach stała Jasmine Villegas.
Rzuciła się na Justa i zaczęła całować.
Teraz wiem że muszę go sobie odpuścić.
Poszła do pokoju.
Wtuliłam się w Toma i zasnęłam.



_________________________________________
Elosz!!!!!
NOWY BOHATER: 
Tom Gray.
Mieszka w Kanadzie.
Jeździ na desce i BMX.
Koleguje się JB.
Zakochuje się  w Lily.
Do NN.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz