Polcia(KCJB)

wtorek, 28 grudnia 2010

Rozdział 5 "Domówka"

C-NO ..................................................................

JB wstał i stanął nad Chrisem.
Zaczął podnosić pięść.
C-Chłopie żartowałem.
J-Mam nadzieje.
C-Kate jest lepsza-uśmiechną się głupio.
J-Krysia się zakochała hahah.
Podał rękę Chrisowi.
On wstał i poszli do domów i po chłopaków.

Pięknymi oczętami dziewczyn.
Szłyśmy do sklepu a Kate cały czas nawijała o Chrsie.
Chris to Chris tamto.
L-Kate stop.Już starczy!!
K-Dobra.
Weszłyśmy do sklepu.
Kupiłyśmy tylko %.
Resztę kupiły Em i Libby.
Doszłyśmy do domu.
Była godzina 17:00.
Położyłam procent i poszłam na górę.
Zaczęłam się przebierać.

Kiedy skończyłam wyglądałam tak
sukienka,buty
Zeszłam na dół tam już wszystko było przystrojone.
Dziewczyny były ubrane tak
Kate sukienka,buty
Libby sukienka buty
Em sukienka,buty
Pomogłam im jeszcze robić jedzenie.
Równo o 19:00 zadzwonił dzwonek.
Poszłam otworzyć.
W drzwiach stali ...............................

___________________________________
Elosz!!
Wiem trochę krótki ale
następny będzie dłuższy.
Pozdrawiam wszystkich którzy to czytają.
Dodawać komy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Do nn.:*

2 komentarze:

  1. Supcio czekam na nn
    Olcia(FankaJB)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !
    A tak nie chciałaś pisać dalej .
    No i teraz masz już nie zawieszać , bo jak sama zauważyłaś to dużo osób czyta twoje opowiadanie . ! Pozdrawiam Olqqq ; *

    OdpowiedzUsuń