Polcia(KCJB)

poniedziałek, 27 grudnia 2010

Rozdział 2 " Impreza"

Kiedy weszłam ja i Kate zaczęłyśmy się bardzo cieszyć ponieważ..................................

było tam mnóstwo ludzi wszyscy pili i tańczyli.
To były nasze(moje i Kate) marzenia żeby pójść na porządną imprezę w clubie.:)
Poszłyśmy wszystkie do stolika.
Zobaczyłam że obok przy stoliku siedzi grupka chłopaków.
Zdawało mi się że jeden to Chris Badeles.
Jeden miał kaptur na głowie więc nie widziałam twarzy ale kogoś mi przypominał.
Libby zamówiła drinki.
Ja wyjebałam 6 a Kate 5.
Poszłyśmy na parkiet.
Tańczyłyśmy i wygłupiałyśmy się jak pojebane.
Po 6 piosenkach na parkiecie zostałyśmy tylko ja i Kate.
My po prostu uwielbiamy się bawić.
W końcu zaczęła lecieć wolna piosenka.
Do mnie podszedł koleś ten z kapturem na głowie  który siedział przy z stoliku z grubą chłopaków.
Do Kate ten  który wyglądał jak Chris Beadles.
Przez cały czas zastanawiałam się czy Kate naprawdę nie tańczy z Chrisem.

Mnie się zdawało że ja skądś znam chłopaka z którym tańczę.
Na koniec zorientowałam się że to naprawdę Chris.
Kate właśnie wymieniał się z nim nr.tel.
Po skończonym tańcu wszystkie 4 weszłyśmy na parkiet i tańczyłyśmy do szybkich piosenek.
Cały czas czułam na sobie wzrok tego chłopaka z którym tańczyłam.

4 godz.później

Zaczęłyśmy się już zbierać.
Kiedy wyszłyśmy z clubu pojechałyśmy taxi do domu.
Wszytki były tak zmęczone że tylko przebrały się w piżamy i poszły spać.

_____________________________________________________________
Siemka!!!
Macie dalszą część 
Mam nadzieje że się podoba.
Pozdro.Dla OLCI I KAMCI.
i dziewczyny które to czytają.
Wiem że beznadziejne:/
Dawać komy!!!!!!!!!
Do następnego:))

1 komentarz: