Polcia(KCJB)

środa, 1 grudnia 2010

Prolog!!!!

ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO
Wstałam o 8:00.
Zakończenie było na 9:00.
Poszłam do łazienki i ubrałam to sukienka buty torebka.
Zeszłam na dół i zjadłam śniadanie.
Była 8:30.
Przyszły po mnie dziewczyny (kate i emily).
Em była ubrana tak sukienka buty torebka
Kate sukienka buty torebka
Wzięłam telefon klucze i wyszłam.
Przez całą drogę się wygłupiałyśmy.
Gdy weszłyśmy na sale wszyscy już byli.
Po zakończeniu wyszłyśmy przed szkołę.
Li-Zajebiście wakacje !!!!!!!-krzyknęłam.
K-W końcu !!!
Em-Dawajcie na lody muszę wam coś powiedzieć.-cwaniacko się uśmiechnęła.
K,Li-OK.
W lodziarni.
Siedzimy wszystkie przy stoliku.
K-To co chciałaś nam powiedzieć.???-spytała Em obżerając się lodami.
Em-wiem jak bardzo chcecie spotkać Justina i tych innych.Ostatnio dowiedział się
że mam tam rodzinkę.Spytałam mamy czy będę mogła pojechać z wami do cioci.
Mam się zgodziła-uśmiechnęła się do nas.
Ja i Kate siedziałyśmy z otwartymi buziami.
Li-AAA AAA!!! Ale super.A kiedy możemy lecieć.??
K-No właśnie kiedy.!!???
EM-Nawet jutro rano.To jak???A i wszystko z waszymi rodzicami ustalone.
Ja skakałam z Kate z radości całą drogę z radości.
Em opowiadała nam jaka jest jej ciocia i że ma fajną córkę o imieniu Libby.
Kiedy wróciłam do domu rodzice już byli.
Siedzieli w kuchni.
Weszłam i od razu rzuciłam
-dziękuje.
Poszłam na górę się pakować.
Potem weszłam na laptopa.
Pogadałam z dziewczynami na GG.
Włożyłam kompa do torby i poszłam spać.


____________________
Elosz !!!
Prolog 2 bloga
Dawać kom!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz