Polcia(KCJB)

poniedziałek, 27 grudnia 2010

Rozdział 3 "Spotkanie"

Rano obudziły mnie krzyki Kate.
Usiadłam na łóżku a do pokoju wbiegła moja kumpela ściskając tel.
L-O co caman??-spytałam zaspana.
K-Chris do mnie napisał.!!!!!!!Chris Beadles!!!!!!!!
L-AAAAA!!!!!!!
K-Chce się z nami spotkać!!!!!AAAAAA
L-Jak?? Gdzie ??? Kiedy ????-cały czas się darłam.
K-Dzisiaj o 12:00.
L-AA!! Spoko a która jest ????
K-10:30
K-Tylko jest problem.
L-Jaki???
K-Mam iść tylko we 2.
L-Kurwa!!Dobra powiemy że idziemy się przejść.
K-Spoko.
Kate wyszła a ja poszłam się przebrać.
W to spodenki,buty,bluzka.
Zeszłam na dół.
Kate była już ubrana tak spodenki,bluzka,buty.
Libby czytała jakąś kartkę.
Li(Li-Libby)-AA!!-zaczęła się drzeć.
Pomyślałam "Kurwa następna"
L-Co??
Li-Moja stara pojechała wróci jutro po południu.
K,Em,L-Melanż!!!!!!!!!!
Li-Ok to o której.???
Em- O 19:00
K,L-OK!!
Ja pomyłam że przyprowadzimy chłopaków.
L-Ja przyprowadzę fajnych chłopaków.-puściłam oczko Kate.
Em-Co wy kombinujecie??
K,L-Niccccccccccc.
L-To wy robicie zakupy ok???
Em,Li-Ok to wy zapraszacie ludzi stoi ???
K,L-Stoi.
Ja i Kate wyszłyśmy z domu.
Poszłyśmy do parku gdzie czekali na nas ..........................................
__________________________________________________ 
Siemka!!!!
Tu jest dalszą cześć.
Wiem do du*y:(
Do NN

4 komentarze:

  1. Fajny nie do dupy tak jak uważasz tylko jest fajny :):)

    Pozdro dla Cb Olci i Luli

    OdpowiedzUsuń
  2. SUUUUUUUUUper
    czekam na nn:*
    wreszcie zaczeełas szybciej dodawacc
    magda

    OdpowiedzUsuń
  3. siemka
    na serio jesteś niesamowita!!!
    czekam na nastepny rodzial(pisarko)
    hehehe
    sandruś

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra
    dodawaj szybko następny
    bo twoje fanki się nie pokojom!
    hhhahahahha

    OdpowiedzUsuń